sunnuntai 30. marraskuuta 2014

Uusia kuvioita



Nyt oon todellisen jännän äärellä. Uusia asioita tapahtuu nyt aika urakalla, ja ihan hyvä näin, koska onhan tää mun elämä ollu aika pitkään hyvin pitkälti samassa uomassa junnaavaa.  Alotetaan nyt vaikka tästä vähän pienemmästä asiasta:

Koko bloggausurani ajan oon haaveillu, että jokin taho ottaisi yhteyttä ja sanoisi, että haluaisi tehdä mun blogini kanssa yhteistyötä. Noh, nyt semmonen viesti oli tullut sähkäriin. Häkellyin siitä jonkin verran, enkä nyt oikein sittenkään tiedä mitä ajattelisin tommosesta. Ainahan mä oon tässä blogissa mainostanut yrityksiä, joihin oon ollut tyytyväinen (ihan omasta aloitteestani, ilman korvausta), mutta silti, tämmöinen "velvoittava" mainostaminen tuntuu väärältä. Toki, itse saisin valita aiheet mitkä itteä kiinnostaisi oikeastikin. Googletin vähän aihetta, ja ilmeisen moni kamppaileen samoissa tunnontuskissa. Joo, olis se kiva tienata pientä ylimääräistä satunnaisten mainospostausten myötä, mutta onko se sitten mun blogini juttu? Tietysti siinä samalla saattaisi saada lisää lukijoita, mutkun... Mitä mieltä te ootte? Jos joku päivä tämmöiseen lähtisin, vaikuttaisiko se negatiivisella tavalla teidän haluunne seurata tätä blogia? Kertokaa rakkaat, minä kuuntelen! :)



Sitten lisää uutta: Käytiin ostaan meille uus pöytäryhmä keittiöön. Vanha pöytä muutti meidän olohuoneeseen "edustuspöydäksi". Aluksi tää tumma pöytä näytti tosi törpöltä meidän olkkarissa, mutta nyt kun silmä on tottunut, nii ei tää nyt ollenkaan niin paha olekkaan! Tää uus pöytäryhmä on tuttuun tapaan Sotkasta, niinkuin tää meidän vanhakin pöytä ja vanhan pöydän tavoin, nää löyty hyvästä alesta, jes! :)




Kuten aikaisemmin kerroinkin, niin meillä oli tarhalikkojen kanssa pikkujoulut eilen. Uusi järjestely pääsi heti tulikokeeseen, ja pärjäsi siinä loistavasti. Oli todella ihana nähdä taas näitä todella rakkaita ystäviä, vaikka meitä paikalla olikin vain 3/5. Ensin kerralla toivottavasti nähdään kaikki :) Tehtiin tortilloja, juteltiin ja katsottiin Putouksen finaalia, jonka päätteeksi lähdimme vielä pyörähtämään Tampereella.

Sitten se grande finale...Meitsi sai töitä. Ihan oikeesti töitä! Siitä paikasta, johon edellisessä postauksessa sanoin meneväni haastatteluun! Ne alkaa kunnolla tosin tammikuussa vasta, mutta joka tapauksessa, mä voin pian näyttää työkkärille p....pitkää nenää! Ähäkutti! >:) Omaan koulutukseen sopivia töitä, loistavilla työajoilla. Siis ihan totta, mä en oikein meinaa käsittää, että puoltoista vuotta kestänyt työttömyys ja kolmisen vuotta kotona jumitettu aika on takana päin. Vou...! :) Huomenna menen sitten vielä vanhaan tuttuun paikkaan tekemään pari lyhyttä työjaksoa, mutta töitä jokatapauksessa. Tää o ihan miälevikast läppändeerust! Vai mitenkä se yksi hahmo aikanaan tapasi sanoa...? ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti