perjantai 25. lokakuuta 2013

Elämän taustamusiikki


Jenni Vartiainen- Eikö kukaan voi meitä pelastaa? Mun on suoraan sanottava, että mä rakastan tätä kappaletta ihan kamlasti. Tässä on ihan mieletön toi välisoitto, biisin loppu puolella. Jos elämässä olis taustamusiikki, niin kuin leffoissa, tää olis mun taustamusa. En tiedä niinkään tosta aiheesta, kuinka läheltä se liippaa omaa elämää, mutta toi melodia....Ihana. 


Toinen vaihtoehto oman elämän taustamusiikiksi olis tää Anitta Mattila- Hullu nuori sydän. Tässäkin tää melodia tempasee mut messiinsä totaalisesti. Lisäksi noi sanatkin on jo enemmän mulle sopivat. 


Tietenkään tätä Monica Aspelundin Lapponia kappaletta ei sovi unohtaa. Tämän linkkasinkin jo joku aika takaperin, mutta hei, tässä vaan on sitä jotain!!


 Dj Mangoo-Eurodancer on seurannut mua ylä-asteelta asti, enkä vieläkään ole kyllästynyt tähän. Tää pääsi täysiin oikeuksiinsa, silloin kun sain ajokortin. Voin kertoo, että Laguna-paran korvat (lue; kajarit) joutu koetukselle. 

Joo, nyt pakko pistää stoppi. Tässähän käy pian aika hassusti, noita upeita biisejä putkahtaa sitä mukaan mieleen lisää, kun lisää videoo. Nää neljä kuitenkin on mulla tällä hetkellä jotenkin...mmh, pinnalla? Vai miten sen sanois. Ja oikeestaan, on nää ollut jo semi kauan. Mulla vaihtelee noi lempparibiisit aika tiuhaan, mutta  nää neljä on yhdet niistä, jotka mä varmasti muistan keinutuolissa sitten vanhuksena. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti