keskiviikko 1. kesäkuuta 2016

Miki 5 v


























Meidän Hipihipi täytti 25.5. 5 vuotta! Hipihipi on aivan yhtä hipistelijä kuin jo saapuessaan meille. Hipihipi on todella herkkähipiäinen otus, hän on hyvin herkkä piski, joka kuitenkin on aina valmiina jeesimään mammaa <3 Mietittiin, että mitenkä me muistettais meidän Mikiä synttäreiden kunniaksi, kun ei aina niitä lelujakaan tohtis ostaa. Sitten päätettiin viedä poitsut uimaan taas, Miki on sen päiväinen vesipeto, että se ois oikein kiva lahja. Mentiin synttäreitä edeltävänä päivänä pulikoimaan, kun oli tähän mennessä helteisin päivä silloin.

Tästä se alkaa...

Norppako se siellä kurkkii? Ei, se on sittenkin perhonen...

Ja toinen vesiperhonen

"Kaikki ok? No hyvä, piti vaan tulla tarkistaan, mä meen nyt takas uimaan!"

"Oota ny mua!" "Tuu jo!"

Suuri taistelu kepistä.

Ja voittajaksi selviytyi Make! Ei auta nyt Miki..

"No emmää sitä keppiä olis halunnukkaa. Mä sukeltelen mielummin." 
Peruuttelua rannalla kera voitetun saaliin, eli kepin. 

Ja toinen vaan sukeltelee...
Lopulta se nousee maalle ihan... No, uitetun koiran näköisenä.

Keppitaistelu jatkukoon!

"Tuo tänne se!"

"Varohan vaan pikkuveli, täältä mä tuun ja vien sun keppis!" 
"Irti, se on mun! Mä sen hain tuolta jorpakosta!"  
"Mun!" "Munpas!"

Ja näin olisi jatkunut vaikka kuinka pitkään, mutta lopulta me ihmiset julmasti napattiin keppi veks ja ilmoitettiin, että kotiinlähtöaika olis käsillä. Mikin synttäriuinti ei ollut keppinäkökulmasta Mikille kaikkein voitokkain, mutta uimisesta se ainakin pääsi nauttimaan täysin rinnoin!

(Mikihän siis harrastaa sukellusta. Se on joskus aikoinaan ihan keskenään keksinyt, että hei, sukeltaminenhan on aika jees. Sille ei ole tullut korvatulehduksia, tai mitään muitakaan oireita tosta harrastuksesta, niin eipä me sitä sitten olla lähdetty kieltämäänkään. Erikoinen piski, mutta niin hemmetin rakas <3)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti