maanantai 20. lokakuuta 2014

E:n kanssa kuvailemassa

Oon jo pidemmän aikaa halunnut harjoitella ihmisen kuvaamista, ja päätinkin kysyä ystävääni E:tä harjoitusmalliksi. Käytiin tänään kuvailemassa ympäri Kangasalaa ja pakko sanoa, että oon kyllä tosi tyytyväinen lopputulokseen! Malli oli loistava, luonnonvalo juuri passeli ja kyllä noista laadultaankin ihan mukavat tuli! :) Tämmöistä matskua siis saatiin aikaiseksi:








Eikös ookki kivoja?! :) Erityisesti noi pari ekaa on mun silmään laadullisestikin tosi hyvät! Meillä oli myös kivaa kuvausseuraa, kun oltiin tossa lähellä järvenrannassa kuvaamassa. Kuten yhdestä kuvasta huomaakin, meillä oli seurana joutsenia! PALJON joutsenia!



Tohon järvelle niitä pyrähti semmonen 15 kpl. Eka niitä oli 6, sitten tuli toiset 6, sitten lensi parvi yli, joista yksi laskeutu myös järvelle ja lopulta sitten vielä pari joutsenta ilmestyi jostain. Ne touhusivat siinä meidän lähellä ihan rauhassa omiaan. Kun lähdettiin, ja oltiin hetken matkaa jo talsittu, alkoi järvellä semmoinen mekastus, ettei hyvä tosikaan! Ne keskenään kaakatti siellä ja heiluttelivat siipiään toisilleen. Mikähän puheenjohtajan valinta sielläki käynnistyi ;) Kun autolle päästiin, bongattiin vielä kolme joutsenta läheiseltä pellolta, ja myöhemmin nähtiin vielä pari lisää! Joutsenpäivä selvästikin!

Joutsenpäivä lisäksi tää oli myös erittäin ihana päivä! Kiitos siitä rakkaalle "Esalle" joka auttoi mua toteuttamaan tän mun haaveeni <3 Ehkä mää tästä pikku hiljaa kehityn kuvaajana, kunhan vaan oma kärsivällisyys riittää :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti